Våra ÖPPNA HUS för 2023

Vi har tre ÖPPNA HUS under 2023. Yrkeshögskolan har det 15 mars och 19 april, samt hela Campus Botkyrka 28 mars.

Öppet hus Xenter Yrkeshögskola

Välkommen till öppet hus!
Passa på att träffa våra utbildningsledare, lärare och studerande samt titta på våra lokaler och labbmiljöer för 3D, hiss, marin, VFX och TV-produktion.

Datum: Onsdag 15 mars 2023

Öppet hus Campus Botkyrka

Välkommen till öppet hus!
Passa på att träffa Vuxenutbildningen, SFI, Xenter Yrkeshögskola, Tentamenservice, Studie- och yrkesvägledningen, alla på en gång i samma hus.
Vi erbjuder utbildningar för vuxna på olika nivåer utifrån dina behov och förutsättningar. Ta reda på vilka framtidsmöjligheter du har. Ställ dina frågor direkt till oss!
Dessutom medverkar både Arbetsförmedlingen och Södertörns högskola.

Datum: Tisdag 28 mars 2023

Öppet hus Xenter Yrkeshögskola